duminică, 20 februarie 2011

despre noi

                                                Despre blog

Ne-au auzit povestea si ne-au intrebat.... De ce  nu incepeti un blog...?
Ce misto.... Aude lumea pe net de voi...deci trebuie sa scri, sa faci un blog sa te cunoasca omu’, sa ai pagina de facebook... Bine, bine m-ati convins... Dar despre ce sa scriu?
E chiar asa senzational ce fac doi prieteni? Sa scriu poate despre bicicleta....Sau despre Florin...Sau poate despre mine... Despre cum am ajuns noi vedete si ne suna 10 prieteni (apropo... eu nu am atatia prieteni...poate doar cunostinte...) sa ne zica ca ’ba ati aparut la tv’’... sa scriu poate despre interviurile acordate si despre celebrele intrebari ale moderatorilor....’’Florin....cum mirosi tu drumul? (aaa.... am uitat sa va spun Florin nu e un ogar de vanatoare, e doar nevazator) sau ‚"Alex ...cum l-ai caracteriza pe Florin? ’’ de parca eu sunt critic literar sa fac caracterizari....NU eu sunt Alex si el e Florin ....si LA DRACU... eu o sa scriu despre BERE.... el sa scrie despre ce vrea creierul lui ala mare de doctor... el e creierul si eu sunt muschiul in toata treaba asta ...deci eu scriu depre BERE...
Va mirati, nu...? Asteptati sa scriu despre ganduri marete, inaltatoare, despre prietenia dintre un OM NORMAL si UN ORB... despre vise, idealuri sau mai stiu eu ce teme de telenovele....Ei bine NU... eu vreau sa scriu despre BERE... de ce...? pentru ca la un pahar de BERE intr-o vara am hotarat impreuna sa transpiram... tot impreuna...., toate butoaiele pe care le-am baut vreodata.... pentru ca in fata unei beri si a tablei de sah sau a cutiei de table Florin imi e cel mai bun prieten, pentru ca avand creierul imbibat cu bere probabil a hotarat sa stea pe bicla in spatele unui bou care l-a tavalit la 64 km/ ora pentru ca a uitat sa-si lege casca  si pentru ca probabil si eu am avut creierul imbibat de bere in momentul in care plin de inonstienta am acceptat sa ma joc cu viata lui... si a mea poate dar asta o fac mai des ....si macar e a mea... Acolo im e suta la suta prieten..., pe bicla de cele mai multe ori suntem dusmani.... atunci cand nu mai putem si urlam unul la altul...’’ de ce nu pedalezi ba boule’’....sau....’’ ba nu te mai misca in sa ca ma dezechilibrezi’’... si exemplele pot continua la nesfarsit.... Da in cele mai multe cazuri acolo suntem dusmani... dar cand descalecam si ne scoatem castile schimonositi de dureri de cur, picioare sau mai stiu eu ce... invariabil se cere o BERE... si atunci cand nu mai stim exact de unde ni se scurge transpiratia in halba, ne uitam( da chiar ne uitam, unul la altul), pufnim in ras si redevenim iarasi Alex si Florin...doi cretini de prieteni care au hotarat cumva nu stiu exact cum sa se chinuie reciproc.... Doamne, dar dupa tot chinul asta cat de buna e ....’’BEREA DE DUPA’’...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu