marți, 22 februarie 2011

cum a inceput

    Acum ca am stabilit cine suntem, ar trebui sa va povestesc putin despre cum a inceput totul....Nu? M-am cunoscut cu Florin dintr-o intamplare, in urma unui anunt. Nu intelegeti?...Nu? Sa va explic.
Acum multi ani, nici nu mai stiu exact cati, stateam cu sotioara mea linistit intr-o carciuma si citeam B 24 FUN cand ochii mi-au cazut pe un anunt... " efectuez masaj la domiciliu...etc,...etc... urmat de un pret imbatabil. Ce era sa fac? Am sunat, normal...
   -"Buna ziua"
   -"Buna ziua"
   -"Aveti un anunt"... zic eu...
   -"Sigur"... zice vocea de la celalat capat
   -"Ok" zic... "cum procedam?"
   -"Eu ma pot deplasa cu autobuzul, dar trebuie sa ma asteptati la o statie in apropiere"...zice vocea
Ce cretin! ma gandesc eu de ce dracu nu pot sa-i dau adresa si sa vina direct oare?
   -"Stiti....e o mica problema" zice vocea parca citindu-mi gandurile..." trebuie sa ma asteptati in statie pentru ca sunt nevazator si nu am cum sa gasesc adresa"
CE CRETIN SUNT imi spun eu.... normal ca de asta nu pot doar sa-i dau adresa...NU?
Si uite asa stabilim ca ma duc eu sa-l iau cu masina de la camin, pe urma il duc inapoi si toatat lumea e multumita.
   Acum lucrurile au evoluat cam asa... vocea s-a dovedit a fii unul din cei mai misto oameni pe care i-am cunoscut in viata mea... am devenit prieteni... nesimtitul nu mai vrea sa-mi faca masaj(zice ca sunt ditamai animalu')...dar eu am ramas in continuare soferul si valetul lui...De ce ?  Simplu! Avand in vedere ca am inceput sa facem diverse lucruri impreuna normal ca eu ma duc sa-l iau cu masina de acasa, dar lucrurile nu se opresc aici ...nu...deloc... Domnul Georgescu are si un catelus, Sancho pe numele lui,care a efectuat o perioada de antrenament intens la Craiova(unde l-am carat tot eu cu masina mea proprie in care a vomat de nenumarate ori) pentru a deveni caine utilitar(adica dupa parerea mea ar trebui sa sa faca util si sa se care sa-i achizitioneze stapanului bere si tigari, ca doar trebuie sa aiba o utilitate...). Cand ajung de obicei la Florin ce credeti ca-mi zice? Batrane ar trebui sa-l scoatem si NOI pe Sancho afara ca sa nu faca in casa cat sunt plecat... Acum cum dracu sa-l scoatem NOI, cand de obicei el nu e nici macar imbracat si normal ca suntem mai mereu in intarziere? Bineanteles ca NOI se transforma in EU si dupa o scurta plimbare a cainelui ma intorc spasit si raportez...  Stapane, NOI l-a dus pe Sancho afara care a executat de doua ori pipi si o data caca...
Dupa ce NOI il duce pe caine afara plecam in sfarsit sa rezolvam ce avem de rezolvat.
   Toate bune si frumoase dar urmeaza momentul intoarcerii acasa cand invariabil il gasim pe Sancho care bineanteles ca a facut daca nu si caca cel putin pipi in casa ca forma de protest ca a fost lasat singur...probabil,iar NOI de obicei curata.... Si uite asa lucrurile au devenit neechitabile... eu nu mai primesc masaj dar acum am mai multe sarcini de indeplinit...
   Lasand la o parte prostiile cred ca daca nu-l cunosteam pe Florin terbuia sa-l inventez cumva... Acum va imaginati ca nu o sa ma apuc sa-l ridic in slavi si sa il umpul de epitete si metafore. In nici un caz.
Imaginati-va doar un lucru despre noi... Eu nu am nici un secret fata de el si daca de cele mai multe ori parerile noastre sunt divergente intotdeauna pot sa-l sun si sa discutam absolut orice, despre orice problema... De cele mai multe ori nu e tocmai usor,fiecare din noi are o personalitate puternica si incearca sa-si impuna punctul de vedere,ne certam uneori ca chiorii si sunt comvins ca fiecare i-ar sparge celuilat capul cu placere, dar intotdeauna gasim o cale de a rezolva orice problema in mod rational.
    Pe undeva trebuie sa-i fiu recunoscator pentru ca el este in general vocea ratiunii mele care de cele mai multe ori este una extatica si dispusa mereu sa se arunce cu capul inainte, dar apar intrebarile lui Florin care ma fac sa ma repliez si sa ma gandesc mai bine...
Am invatat de la el, cel mai aprig critc al meu, ca prietenii adevarati nu vor nimic de la tine decat sa te stie fericit si ca cel mai bun prieten e ala care-ti da cele mai tari suturi in fund... iar Florin il tabaceste pe al meu aproape zilnic (sa nu ma plictisesc cumva) si pentru asta ii multumesc mult si il numesc fara frica PRIETEN... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu